23 Şubat 2013 Cumartesi

"KAPKAÇCI"

Benim Denizlerim hiç sığ olmadı.
Yüzü asık sisli günlerimde oldu,
Güleç aydınlık günlerimde.
Umutlanmayıda öğrendim,
Umudum kırıldığında kabuğuma çekilmeyide.
Başarıyıda tattım,
Başarısızlığıda.
Tekbaşıma sırılsıklamda oldum kimse bilmeden
Ne sular yuttum ben.
Kimse kimsenin elinden tutmazken
Kimlerin elinden tuttum.
Sırf benim gibi su yutmasınlar diye.
Gezdim,eğlendim,yalnızlıktanda kıvrandım.
nsanıda gördüm,müsvettesinide.
Vefalısınıda gördüm,vefasızınıda.
Üç kuruşa kendini satanıda,satın alınanıda.
Saygısızınıda gördüm,saygılısınıda.
Sevmeyide bildim,nefret etmeyide.
HEP DERİNLERDE ÖĞRENDİM HİSSETMEYİ.
KAPKAÇCI ŞAİRLER GİBİ YAPAMADIM HİÇ.
SEVİLENİN KALBİNİ İZİNSİZ ÇALIP,
İÇİNİ BOŞALTIP BİR KENARA ATMAYI.
HEMDE HİÇ DELİL BIRAKMADAN.
BÜTÜN KUSURUM BUNDAN.

Şiir:
Serra Yetek(aristoseres)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder