29 Mart 2013 Cuma

"DAYAK"

KADINA ŞİDDETE HAYIR!


Erkek:
yüzünde kaldı avuç içimin izi
Bir darbe daha vurmaya fırsat kalmadan
HAYAT yazdım anlına
Zamanla değişti yazının adı
El birliğiyle KADER dedik gitti

Kadın:
Yüzümde avuç içinin izi
Bir darbe daha vurmasına fırsat kalmadan
HAYAT yazdı anlıma
Zamanla değiştirdi yazının adını
İlk önce o KADER dedi
Bende zamanla alıştım yazının yeni adına

Erkek:
Eğdi dağılmış yüzünü yere
Yenilmemiş bir savaşçı gibi
Kaldırdı yüzünü yerden
Savurdu saçlarını
Sonra dimdik tuttu başını
Tek bir kelime söyledi
YETER

Kadın:
Dağılmış yüzüm yere eğildi
Yanağımda tokadın izi
Birkere yenilmemeye yeminliydim
Yıkılmamaya yeminliydim birkere
Savrulan saçımla dimdik tuttum başımı
Ve dedim ki
YETER

ERKEK:
O mağrurlukla savurduğu saçlarından tutup
Yere fırlattım başını
Yıkılmaz olanı yıktım
Sonra HAYATINI anlına,yüzüne,kollarına yazdım
En başa da bir başlık attım
DAYAK

kadın:
Kalbim kanıyordu sanki,
O saçlarımı tutarken avuçlarında
O an KEDER kelimesi geçti aklımdan
Yüreğime gelene kadar
Tuttu saçlarımdan,savurdu başımı yere
YIKILDIM,DAĞILDIM
SAVRULDUM,ÖLDÜM

Şiir: 11/03/2013
Serra Yetek(aristoseres)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder