29 Mart 2013 Cuma

Elem


Bekler durur
Sinsi köşesine çekilmiş
Karanlık
Vurur en derin yerinden kalbimin
Sinsice örülmüş ağlar gibi
Söylediğim her sözde
Küçük bir yemin
Ben karşı kıyılara selam veren
Vefalı sevgili
Çakıl taşları kadar yalnızım şimdi
Oysa içimde bir yanım hala
Denizdeki beyaz köpükler gibi
Gel yakalım sigaraları karşılıklı
Sigaralarda cezbeden efkar
Acıya karşı selama duralım
Biraz vefalı biraz sitemkar
Oysa ki ben hüznü alacaktım
Karşı kıyılardan buralara
Ve derinlerde bir yerde saklayacaktım
Sarıp ellerimdeki ağlara..

Şiir: 13/02/2009
Serra Yetek(aristoseres)

2 yorum:

  1. şiirler çok güzel...........sayfayı hafif bir muzik koysan sayfaya, mesela keman sesi gibi..... şiirler okunurken daha guzel bir tad bırakır...diye düşünüyorum.... ......güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam çok teşekkürederim fikir verdiğiniz için...:)

      Sil